Przetargi i zapytania ofertowe


Licznik odwiedzin: 117125 (Przetargi i zapytania ofertowe)

2018 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym : Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku - Zawiadomienie o wyniku postępowania

2018-01-24

Zawiadomienie o wyniku postępowania "Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku"

Dołączona galeria:

nazwawyswietlana

Dołączone pliki:

Metryka publikacji

Data opublikowania: 2018-01-24, 10:17:13
Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

rejestr zmianrejestr zmian...


2018 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym : Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku - Informacja z otwarcia ofert

2018-01-19

Lipno, dnia 19 styczeń 2018 r.


Oznaczenie sprawy MOPS.271-1PN/2018


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT


Dotyczy postępowania: Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku


Zgodnie z Art.86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2016 r. poz. 1020 z późniejszymi zmianami ) , Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie informuje, że:

Na sfinansowanie zamówienia – „Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku”, przeznacza 150.000,00,- zł brutto
Na powyższe postępowanie wpłynęły następujące oferty:

Zestawienie ofert - Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Netto/brutto
1 ORIENT GRILL BAR Monika Urbaczewska, ul. 3 Maja 20, 87-600 Lipno 134.875,00
145.665,00
2 Disco Bar – Michał Dombrzalski, ul. Tucholska 82 Przysiersk, 88-122 Bukowiec 151.475,00
163.593,00

Dołączona galeria:

nazwawyswietlana

    Metryka publikacji

    Data opublikowania: 2018-01-19, 13:45:20
    Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
    Odpowiedzialna/y za treść: Paweł Rutkowski

    rejestr zmianrejestr zmian...


    2018 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym : Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku

    2018-01-11

    MOPS.271-1PN/2018 Lipno, dnia 11.01.2018r.
    Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym :
    Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY:

    I.1. Nazwa i adres:
    Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie
    ul. Włocławska 16 a, 87 – 600 Lipno
    tel. (fax) 54 287 20 67 lub 54 287 23 24
    I.2. Rodzaj zamawiającego
    Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku
    II.1.2. Rodzaj zamówienia: Usługi
    II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:


    czytaj całośćczytaj całość...

    Dołączone pliki:

    Metryka publikacji

    Data opublikowania: 2018-01-11, 10:51:07
    Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
    Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

    rejestr zmianrejestr zmian...


    2017 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym : Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku - Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

    2018-01-04

    Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

    Dołączona galeria:

    nazwawyswietlana

    Dołączone pliki:

    Metryka publikacji

    Data opublikowania: 2018-01-04, 15:26:15
    Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
    Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

    rejestr zmianrejestr zmian...


    2017 - Zawiadomienie o wyniku postępowania

    2017-12-13

    Zawiadomienie o wyniku postępowania "Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku"

    Dołączona galeria:

    nazwawyswietlana

    Dołączone pliki:

    Metryka publikacji

    Data opublikowania: 2017-12-13, 13:06:47
    Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
    Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

    rejestr zmianrejestr zmian...


    2017 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym : Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku - Informacja z otwarcia ofert

    2017-12-07

    Lipno, dnia 7 grudzień 2017 r.


    Oznaczenie sprawy MOPS.271-1PN/2017


    INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

    Dotyczy postępowania: Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku

    Zgodnie z Art.86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020 ) , Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie informuje, że:

    - Na sfinansowanie zamówienia – „Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku”, przeznacza 156.600,00,- zł brutto
    - Na powyższe postępowanie wpłynęły następujące oferty:

    Zestawienie ofert - Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku

    Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena Netto/brutto
    1 ORIENT GRILL BAR Monika Urbaczewska, ul. 3 Maja 20, 87-600 Lipno 153.450,00 165.726,00
    2 Disco Bar – Michał Dombrzalski, ul. Tucholska 82 Przysiersk, 88-122 Bukowiec 152.520,00 164.721,60
    3 Centrum Ekonomi Społecznej BONUM, ul. Gajdy 3, 87-300 Brodnica 116.250,00 125.550,00

    Dołączona galeria:

    nazwawyswietlana

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2017-12-07, 12:59:34
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      2017 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym : Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku

      2017-11-29

      MOPS.271-1PN/2017 Lipno, dnia 28.11.2017 r.

      Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym :
      Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku
      SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY:

      I.1. Nazwa i adres:
      Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie
      ul. Włocławska 16 a, 87 – 600 Lipno
      tel. (fax) 54 287 20 67 lub 54 287 23 24
      I.2. Rodzaj zamawiającego
      Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

      SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

      II.1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
      II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2018 roku
      II.1.2. Rodzaj zamówienia: Usługi
      II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:


      czytaj całośćczytaj całość...

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2017-11-29, 10:54:29
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      2016 - Materiały do oferty "Dożywianie w szkole"

      2016-12-13

      .

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2016-12-13, 14:42:09
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      2016 - Zawiadomienie o wyniku postępowania "Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2016 roku"

      2016-01-21

      2016 - Zawiadomienie o wyniku postępowania "Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2016 roku"

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2016-01-21, 13:36:57
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      2016 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym : Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2016 roku

      2016-01-07

      Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym :
      Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2016 roku
      SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY:

      I.1. Nazwa i adres:
      Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie
      ul. Włocławska 16 a, 87 – 600 Lipno
      tel. (fax) 54 287 20 67 lub 54 287 23 24
      I.2. Rodzaj zamawiającego
      Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

      SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

      II.1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
      II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2016 roku
      II.1.2. Rodzaj zamówienia: Usługi
      II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:


      czytaj całośćczytaj całość...

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2016-01-07, 14:01:58
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      2016 - Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania "Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2016 roku"

      2016-01-04

      2016 - Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania "Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2016 roku"

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2016-01-04, 14:20:33
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      2015 - Zawiadomienie o wyniku postępowania "Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2016 roku"

      2015-12-23

      Zawiadomienie o wyniku postępowania "Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2016 roku"

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2015-12-23, 11:07:12
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      2015 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym : Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2016 roku

      2015-12-09

      SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY:

      I.1. Nazwa i adres:
      Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie
      ul. Włocławska 16 a, 87 – 600 Lipno
      tel. (fax) 54 287 20 67 lub 54 287 23 24
      I.2. Rodzaj zamawiającego
      Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

      SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

      II.1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
      II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Usługa dożywiania dzieci w szkołach na terenie gminy miasta Lipna w 2016 roku
      II.1.2. Rodzaj zamówienia: Usługi
      II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:


      czytaj całośćczytaj całość...

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2015-12-09, 13:55:56
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      2015 - Zapytanie ofertowe na wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych asystenta osoby niepełnosprawnej dla dziecka z zaburzeniami psychicznymi z terenu miasta Lipna

      2015-01-22

      Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie
      poszukuje osoby chętnej do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych tj: ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ dla dziecka z zaburzeniami psychicznymi z terenu miasta Lipna.

      Szczegóły zapytania, formularz ofertowy oraz oświadczenia w załączniku

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2015-01-22, 10:51:23
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      2014 - Szacowanie wartości zamówienia na wykonywanie dostaw towarów dla potrzeb stołówki przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lipnie w 2015 roku

      2014-12-24

      Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie
      zwraca się do osób chętnych z zapytaniem ofertowym o cenę wymienionych w załączniku towarów dla potrzeb stołówki przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lipnie w 2015 roku

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2014-12-24, 09:46:45
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      2014 - Szacowanie wartości zamówienia na wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi z terenu miasta Lipna

      2014-12-18

      treść i wzór formularzy ofertowych w załącznikach :

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2014-12-18, 12:23:27
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      2014 - Zawiadomienie o wyniku postępowania

      2014-06-20

      Zawiadomienie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. „Szansa na sukces”

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2014-06-20, 12:04:52
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      2014 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym : Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. „Szansa na sukces”

      2014-05-29

      MOPS.271-1PN.2014 Lipno, dnia 29 maj 2014 r.

      Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym : Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. „Szansa na sukces”


      czytaj całośćczytaj całość...

      Dołączone pliki:

      1. SIWZ - MOPS Lipno 2014 (plik DOC)(idz293)
      2. Zalacznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (plik DOC)(idz294)
      3. Zalacznik nr 2 - Osw. o spelnieniu warunkow (plik DOC)(idz295)
      4. Zalacznik nr 3 - Osw.o braku podstaw do wykluczenia (plik DOC)(idz296)
      5. Zalacznik nr 3a - Oswiad o nie wykluczeniu dla osob fizycznych (plik DOC)(idz297)
      6. Zalacznik nr 4 - Formularz ofertowy (plik DOC)(idz298)
      7. Zalacznik nr 5 - Istotne postanowienia umowy (plik DOC)(idz299)
      8. Zalacznik nr 6 - Wykaz uslug (plik DOC)(idz300)
      9. Zalacznik nr 7 - Wykaz osob (plik DOC)(idz301)
      10. Zalacznik nr 8 - Inf. dot. grupy kapitalowej (plik DOC)(idz302)
      11. Zalacznik nr 9 - Wykaz szkolen (plik DOC)(idz303)
      12. Zalacznik nr 10 - Zgoda podwykonawcy (plik DOC)(idz304)
      13. wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania do SIWZ (plik DOC)(idz305)
      14. wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania do SIWZ - 5 czerwca (plik DOC)(idz306)

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2014-05-29, 13:56:18
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Zapytanie ofertowe

      2013-12-31

      Szacowanie wartości zamówienia na wykonywanie dostaw towarów dla potrzeb stołówki przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lipnie w 2014 roku


      czytaj całośćczytaj całość...

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2013-12-31, 12:17:11
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Przetargi z 2013 roku

      2013-12-23

      Zawiadomienie o wyniku postępowania : "Dożywianie dzieci w szkołach na terenie miasta Lipna - tj. przygotowanie jednodaniowego obiadu dla dzieci z dostawą do szkół na terenie powiatu lipnowskiego w każdy dzień nauki szkolnej w okresie od 02 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej)"

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2013-12-23, 14:43:10
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Zapytanie cenowe na usługi specjalistyczne

      2013-12-13

      Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie
      zwraca się do osób chętnych z zapytaniem ofertowym o cenę świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi z terenu miasta Lipna (w miejscu ich zamieszkania).

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2013-12-13, 14:40:20
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Przetargi z 2013 roku

      2013-12-02

      Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym :
      Dożywianie dzieci w szkołach na terenie miasta Lipna - tj. przygotowanie jednodaniowego obiadu dla dzieci z dostawą do szkół na terenie powiatu lipnowskiego w każdy dzień nauki szkolnej w okresie od 02 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej).

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2013-12-02, 13:57:48
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Przetargi z 2013 roku

      2013-10-16

      Rozstrzygnięcie przetargu zakup art. mięsnych

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2013-10-16, 13:10:15
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Przetargi z 2013 roku

      2013-10-04

      Zakup artykułów mięsnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipnie

      Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów mięsnych ( wyroby wędliniarskie i mięsa wieprzowe oraz drobiowe wg. załącznika nr 1 – opis zamówienia, wykaz towarów, przewidywanych dostaw ). Zakup będzie następował w okresie 1 roku począwszy od listopada 2013 do końca października 2014, w przybliżonych ilościach określonych w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Dostawy będą następowały sukcesywnie po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy o konieczności dostarczenia kolejnej partii zamówienia. Rozliczenia będą następowały zgodnie z postanowieniami umowy.

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2013-10-04, 11:07:10
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Przetargi z 2013 roku

      2013-08-06

      Zawiadomienie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. „Szansa na sukces”

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2013-08-06, 15:03:47
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym : Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. „Szansa na sukces”

      2013-07-19

      ZP.341-8PN/2013 Lipno, dnia 19 lipiec 2013 r.



      Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym :
      Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. „Szansa na sukces”


      SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY:

      I.1. Nazwa i adres:
      Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie
      Ul. Włocławska 16a
      87-600 Lipno
      woj. Kujawsko-Pomorskie
      tel. (0-54) 287-20-67, fax (0-54) 287-20-67

      I.2. Rodzaj zamawiającego
      Jednostka samorządu terytorialnego

      SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

      II.1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

      II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. „Szansa na sukces”
      II.1.2. Rodzaj zamówienia: Usługi
      II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

      I Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. „Szansa na sukces”
      1) Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. „Szansa na sukces”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

      II.1.4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:
      Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości nie przekraczającej 50 % zamówienia podstawowego.
      II.1.5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

      Kod CPV 80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe
      Kod CPV 70.22.00.00-9 Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
      Kod CPV 55.32.10.00-6 Usługi przygotowywania posiłków
      Kod CPV 55.52.00.00-1 Usługi dostarczania posiłków

      II.1.6. Czy dopuszcza się składanie ofert częściowych: Nie
      II.1.7. Czy dopuszcza się składanie ofert wariantowych: Nie

      II.2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

      II.2.1. Termin wykonania zamówienia: do 20 grudnia 2013r., zgodnie z terminami poszczególnych szkoleń wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ

      SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
      FINANSOWYM I TECHNICZNYM

      III.1. WADIUM
      III.1.1. Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium

      III.2. ZALICZKI
      III.2.1. Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

      III.3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

      III.3.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
      a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
      1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
      2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
      3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
      4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
      b) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych

      III.3.2. Wiedza i doświadczenie:
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; ( załącznik do SIWZ ).
      Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał tj. zrealizował i zakończył co najmniej 5 kompleksowych usług szkoleniowych w zakresie zgodnym lub zbliżonym z opisem przedmiotu zamówienia (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie), przy czym wartość każdej ze wskazanych w wykazie usług winna wynosić nie mniej niż 50.000,00 złotych brutto.
      Przez kompleksowe usługi Zamawiający rozumie wykonanie usługi dla jednego podmiotu obejmującej co najmniej warsztaty/szkolenia motywacyjne (z psychologiem i doradcą zawodowym) oraz kursy zawodowe.

      III.3.3. Potencjał techniczny:
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

      III.3.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie w dziedzinie, z której prowadzi zajęcia (dotyczy każdego kursu oddzielnie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) oraz przeprowadziła co najmniej trzy kursy i/lub szkolenia z zakresu/tematyki odpowiadającej zajęciom/tematyce danego kursu/szkolenia (zgodnie z opisem przedmiotu zamówieni) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ:

      1) dla szkoleń „Trening kompetencji społecznych”, „Warsztaty prawidłowego funkcjonowania rodziny”, dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie wyższe w zakresie psychologii lub psychoterapii i kwalifikacje trenera warsztatu psychologicznego.
      - ukończone szkolenie „Szkoła dla rodziców i wychowawców”, co najmniej cz.1
      - min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w charakterze psychologa lub psychoterapeuty,
      - min. 3-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. szkoleń, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym

      2) dla szkolenia „Warsztaty z doradcą zawodowym” dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie wyższe kierunkowe lub wykształcenie wyższe i licencję doradcy zawodowego I stopnia
      - min. 3-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. szkolenia, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym

      3) dla szkolenia „Warsztaty rękodzieła artystycznego” dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie wyższe
      - uprawnienia do wykonywania zawodu artysty plastyka
      - min. 3-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. szkolenia, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym

      4) dla kursu „Bukieciarstwo i florystyka” dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie minimum średnie
      - posiadanie co najmniej tytułu mistrza florystyki
      - przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne
      - min. 3 - letnie doświadczenie w pracy zawodowej zgodnej z przedmiotem zamówienia
      - min. 3 – letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym

      5) dla kursu „Obsługa sekretariatu z językiem angielskim” dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      a) dla modułu „obsługa sekretariatu”
      - wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania i marketingu
      - przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne
      - min. 3-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. szkolenia, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym
      b) dla modułu „język angielski”
      - wykształcenie wyższe (filologia angielska)
      - kwalifikacje pedagogiczne
      - min. 3 – letnie doświadczenie w pracy zawodowej zgodnej z przedmiotem zamówienia

      6) dla kursu „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej”
      a) w zakresie zajęć teoretycznych: dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania i marketingu
      - przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne
      - min. 3 – letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym
      b) w zakresie zajęć praktycznych: dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie minimum średnie
      - kwalifikacje pedagogiczne
      - min. 3 – letnie doświadczenie w pracy zawodowej związanej z obsługą kas fiskalnych
      - min. 3 – letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu w zakresie obsługi kas fiskalnych, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym

      7) dla kursu „Kosmetyczka”
      a) w zakresie zajęć teoretycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie wyższe w zakresie kosmetologii
      - kwalifikacje pedagogiczne
      - min. 3 – letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym
      a) w zakresie zajęć praktycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie wyższe
      - kwalifikacje pedagogiczne
      - min. 3 – letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym
      - min. 3 – letnie doświadczenie w pracy zawodowej zgodnej z przedmiotem zamówienia

      8) dla kursu „Pomoc kuchenna” dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      a) w zakresie zajęć teoretycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie wyższe w zakresie technologii żywności
      - kwalifikacje pedagogiczne
      - min. 3 – letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym
      a) w zakresie zajęć praktycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie minimum zawodowe
      - min. 3 – letnie doświadczenie w pracy zawodowej zgodnej z przedmiotem zamówienia

      9) dla kursu „Magazynier z obsługą wózków jezdniowych” dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie minimum średnie
      - imienny certyfikat w zakresie metodyki prowadzenia nauki jazdy i teorii na kursach dla kierowców wózków jezdniowych wydany przez ODK w Mysłowicach lub Urząd Dozoru Technicznego
      - osoba wskazana do prowadzenia zajęć z zakresu „bezpiecznej obsługi – wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych” powinna dodatkowo posiadać zaświadczenie imienne w zakresie szkolenia teoretycznego i praktycznego wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych wydane przez ODK w Mysłowicach lub Urząd Dozoru Technicznego.
      - przygotowanie lub kwalifikacje pedagogiczne
      - min. 3 – letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym

      10) dla kursu „Kurs komputerowy” dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie wyższe informatyczne
      - kwalifikacje pedagogiczne
      - min. 3 – letnie doświadczenie w pracy zawodowej zgodnej z przedmiotem zamówienia
      - min. 3 – letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym

      11) dla kursu „Spawacz”
      w zakresie zajęć teoretycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie minimum zawodowe
      - kwalifikacje pedagogiczne
      - min. 3 – letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym
      w zakresie zajęć praktycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie minimum zawodowe
      - kwalifikacje pedagogiczne
      - min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu prac spawalniczych
      - min. 3 – letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym

      12) dla kursu „Prawo jazdy kat. C” dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - od min. 3 lat czynne kwalifikacje instruktorskie (Państwowy Egzamin Instruktorski) w zakresie kursu prawa jazdy kat. C
      - min. 3-letnie doświadczenie w charakterze instruktora prawa nauki jazdy w zakresie kat. C

      13) dla kursu „Prawo jazdy kat. C+E” dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - od min. 3 lat czynne kwalifikacje instruktorskie (Państwowy Egzamin Instruktorski) w zakresie kursu prawa jazdy kat. C+E
      - min. 3-letnie doświadczenie w charakterze instruktora prawa nauki jazdy w zakresie kat. C+E

      14) dla kursu „Operator koparko - ładowarki” dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      w zakresie zajęć teoretycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - wykształcenie minimum zawodowe
      - kwalifikacje pedagogiczne
      - min. 3 – letnie doświadczenie w przeprowadzeniu ww. kursu, w tym dla dorosłych osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym
      w zakresie zajęć praktycznych dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada:
      - uprawnienia operatora koparko - ładowarki
      - min. Roczne doświadczenie jako instruktor praktycznej nauki zawodu

      III.3.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
      Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł

      III.4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. I USTAWY:

      III.4.1. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. I ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
      a) wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, że wykazane usługi zostały wykonane należycie.
      W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane
      w wykazie zostały wcześniej wykonane (tzn. w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

      b) Dowody dotyczące głównych usług, określające czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
      c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz
      z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami i załączeniem dokumentów potwierdzających kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i wykształcenie (wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ)
      W rubryce „wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe” należy podać informacje, które pozwolą stwierdzić posiadanie przez daną osobę wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji, o których mowa w opisie spełnienia warunku udziału w postępowaniu

      d) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków – załącznik do SIWZ

      e) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda:
      1) dokumentów dotyczących w szczególności:
      1a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
      1b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
      1c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
      1d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
      Zamawiający dopuszcza na potwierdzenie powyższego. złożenie Oświadczenia/Oświadczeń.

      f) kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł

      III.4.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. I ustawy, należy przedłożyć:
      a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy.
      b) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ
      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

      W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w punkcie III.4.2. powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
      III.4.3. Oświadczenia:
      a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik do SIWZ
      b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik SIWZ
      c) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania
      Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów).
      d) Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców).
      Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
      Dokumenty, o których mowa w pkt. III mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oświadczenia, zobowiązania w oryginale).
      III.4.4. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
      Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
      III.4.4.1. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
      b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
      c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
      III.5. INNE DOKUMENTY
      III.5.1. Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4
      Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty niewymienione powyżej:
      1. Formularz ofertowy
      2. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy ( istotne postanowienia umowy ), opracowany przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
      3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób składających ofertę ( jeżeli występuje taka sytuacja ).
      III.5.2. Czy ogranicza się możliwość ubiegania o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
      SEKCJA IV: PROCEDURA
      IV.1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
      IV.1.1. Tryb dzielenia zamówienia : Przetarg nieograniczony

      IV.2. KRYTERIA OCENY OFERT
      IV.2.1. Kryteria oceny ofert:
      1. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dokona oceny ofert nie odrzuconych na podstawie poniższych kryteriów.

      Lp. Nazwa kryterium Waga w % Sposób oceny
      1. Cena oferty brutto 36 Minimalizacja

      2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji treningu kompetencji społecznych 4 0 – 4 pkt
      3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji warsztatów zarządzania budżetem domowym 4 0 – 4 pkt
      4. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji warsztatów prawidłowego funkcjonowania rodziny 4 0 – 4 pkt
      5. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji warsztatów z doradcą zawodowym 4 0 – 4 pkt
      6. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji warsztatów rękodzieła artystycznego 4 0 – 4 pkt
      7. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Prawo jazdy kat. C” 4 0 – 4 pkt
      8. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Prawo jazdy kat. C+E” 4 0 – 4 pkt
      9. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Spawacz” 4 0 – 4 pkt
      10. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Operator koparko – ładowarki” 4 0 – 4 pkt
      11. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Pomoc kuchenna” 4 0 – 4 pkt
      12. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Kosmetyczka” 4 0 – 4 pkt
      13. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Magazynier z obsługą wózków jezdniowych” 4 0 – 4 pkt
      14. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Kurs komputerowy” 4 0 – 4 pkt
      15. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Bukieciarstwo i florystyka” 4 0 – 4 pkt
      16. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Obsługa sekretariatu z językiem angielskim” 4 0 – 4 pkt
      17. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej” 4 0 – 4 pkt

      2. Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium:
      a) „cena oferty brutto”:
      waga 36 % (maksymalnie wykonawca może otrzymać 36 punktów)
      Cena wyższa od ceny najniższej oceniona zostanie w następujący sposób:
      (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium
      b) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji treningu kompetencji społecznych – 3 usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
      c) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji warsztatów zarządzania budżetem domowym – 3 usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
      d) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji warsztatów prawidłowego funkcjonowania rodziny – 3 usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
      e) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji warsztatów z doradcą zawodowym – 3 usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
      f) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji warsztatów rękodzieła artystycznego – 3 usługi, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
      g) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Prawo jazdy kat. C” – 3 usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
      h) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Prawo jazdy kat. C+E – 3 usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
      i) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu kursu „Spawacz” – 3 usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
      j) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu kursu „Operator koparko – ładowarki” – 3 usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
      k) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Pomoc kuchenna.” – 3 usługi
      l) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Kosmetyczka” – 3 usługi
      m) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Magazynier z obsługą wózków jezdniowych” – 3 usługi
      n) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Kurs komputerowy” –– 3 usługi
      o) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Bukieciarstwo i florystyka” – 3 usługi
      p) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Obsługa sekretariatu z językiem angielskim” – 3 usługi
      q) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji kursu „Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej” – 3 usługi
      Razem za doświadczenie w organizacji i przeprowadzeniu szkoleń można otrzymać 64 punkty. Ocenę doświadczenia w realizacji szkoleń wymienionych w p-tach b-q Zamawiający dokona na podstawie wykazu szkoleń – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. W wykazie winny znaleźć się tylko szkolenia wymagane do spełnienia warunku doświadczenia w realizacji poszczególnego rodzaju szkolenia, czyli po 3 szkolenia z każdego rodzaju, wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania.

      IV.2.2. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: Nie

      IV.3. ZMIANA UMOWY
      IV.3.1. Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
      Umowa na wykonanie zamówienia zostanie zawarta na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ.

      IV.4. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
      IV.4.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.mopslipno.pl
      Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem:
      Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie
      ul. Włocławska 16A,
      87 – 600 Lipno
      Godz. urzędowania ( poniedziałek – piątek ) – 700 - 1500
      Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

      IV.4.2. Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
      29 lipiec 2013 r. do godz. 10.00,
      Miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:
      Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie
      ul. Włocławska 16A,
      87 – 600 Lipno

      IV.4.3. Termin związania z ofertą: okres w dniach: 30 dni ( od ostatecznego terminu składania ofert )

      IV.4.4. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA ), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

      Pliki do pobrania:

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2013-07-19, 10:48:32
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Przetargi z 2013 roku

      2013-06-25

      Zawiadomienie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. „Szansa na sukces”

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2013-06-25, 07:45:51
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Przetargi z 2013 roku

      2013-06-07

      Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym : Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. „Szansa na sukces”


      czytaj całośćczytaj całość...

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2013-06-07, 14:00:19
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Przetargi z 2012 roku

      2012-10-09

      Rozstrzygnięcie przetargu zakup art. mięsnych

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2012-10-09, 14:03:18
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Przetargi z 2012 roku

      2012-09-27

      Zakup artykułów mięsnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipnie

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2012-09-27, 13:34:24
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Przetargi z 2012 roku

      2012-07-27

      Zawiadomienie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. „Szansa na sukces”

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2012-07-27, 13:41:53
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Przetargi z 2012 roku

      2012-07-06

      Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym : Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. „Szansa na sukces”


      czytaj całośćczytaj całość...

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2012-07-06, 10:54:01
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Przetargi z 2012 roku

      2012-03-16

      Roztrzygnięcie przetargu zakup art. mięsnych

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2012-03-16, 14:57:52
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      Przetargi z 2012 roku

      2012-03-05

      Zakup artykułów mięsnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipnie

      Dołączone pliki:

      Metryka publikacji

      Data opublikowania: 2012-03-05, 13:51:15
      Dane wprowadził(a): Paweł Rutkowski
      Odpowiedzialna/y za treść: Dyrekcja jednostki

      rejestr zmianrejestr zmian...


      przejdź do góry...

      Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnie. ul. Włocławska 16a, 87-600 Lipno, tel.(54)287-20-67, faks(54)287-20-67

      Korzystając z serwisu akceptujesz zasady wykorzystania plików cookies. więcej informacji